اعضای هیات علمی اصلی اعضای هیات علمی اصلی

عباس کرامتی

عباس کرامتی

عباس کرامتی    (EN Page)

دانشیار
شماره تماس: -
اتاق: -
پست الکترونیکی: 
فایل رزومه :   دانلود

کتب ترجمه



کتب تالیفی



مقالات ملی



مقالات بین المللی



همایش های ملی



همایش های بین المللی




نام و نام خانوادگی نام پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
عربخانی ابوالفضل طراحی یک سیستم پشتیبانی تصمیم گیری چند شاخصه بر اساس تکنیک های داده کاوی برای تشخیص بیماری های قلبی کارشناسی ارشد
افشاریان احسان بررسی و اولویت بندی پارامترهای موثر بر چرخه عمر مشتری (CLV) بر اساس آنالیز رفتاری مشتریان و راه های بهبود آن کارشناسی ارشد
مرادی آذین ارزیابی عملکرد زنجیره تامین با معیارهای چندگانه سنتی و سبز: شامل انتخاب تامین کننده- مسیریابی و برنامه ریزی موجودی کارشناسی ارشد
حسینی آرتمیس چارچوب بهبود رضایت کاربران وب سایت با تلفیق QFD و FMEA مطالعه موردی:وب سایت شرکت توانیر کارشناسی ارشد
اپرناک آرش مدل سازی مساله توسعه خدمات جدید با استفاده از مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و کارشناسی ارشد
خدایی ارشیا ساخت ابزار استاندارد سنجش فرایند یادگیری زدایی در سازمان کارشناسی ارشد
نادری آزاده بررسی اثرات کاربرد فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمان‌ها با استفاده از تحلیل شبکه‌ای (ANP) کارشناسی ارشد
معبودیان یاسمن Developing a model for organizational resilience management in the face of disruptive events
کریمی افشین طراحی مدل سیستم یکپارچه اطلاعاتی برای تعیین تسهیلات صنعتی در زنجیره تأمین با استفاده از شبیه‌سازی و الگوریتم ژنتیک کارشناسی ارشد
اسداللهی یزدی الناز بهینه سازی بازرسی فرآیند تولید و انطباق محصولات به کمک روشهای ابتکاری کارشناسی ارشد
به منش ایمان ارایه مدلی برای بررسی تأثیر بلوغ فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن بلوغ رابطه ای کارشناسی ارشد
موسی خانی امیر ارایه مدلی برای مدیریت پرتفلیوی پروژه در سازمان‌های چند کسب و کاره درشرایط ریسک(مطالعه موردی سازمان منطقه آزاد کیش) کارشناسی ارشد
نخعی امیراحمد ارائه مدلی برای طراحی زنجیره تامین با در نظر گرفتن هزینه کیفیت کارشناسی ارشد
تدین فر امیرحسین پیش بینی ریزش مشتری ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی ایران با استفاده از تکنیک های داده کاوی کارشناسی ارشد
مهرابی نژاد امین مدیریت و تخصیص خرید مواد با سطوح کیفیتی متفاوت در شرایط اختلال کارشناسی ارشد
عباسی اولدوز حل مسئله مکان‌یابی تسهیلات چند هدفه در شبکه‌های توزیع زنجیره‌های تأمین با در نظر گرفتن معیارهای زیست‌محیطی کارشناسی ارشد
مرادی بیتا بهینه سازی مسئله طراحی چیدمان یک کارگاه نگهداری و تعمیرات با استفاده از شبیه سازی و DEA و AHP با در نظر گرفتن عوامل ایمنی و ارگونومی تحت شرایط عدم قطعیت کارشناسی ارشد
بنان بهداد رتبه بندی مکمل های IT در فرآیندهای توسعه یک محصول جدید با استفاده از مدل های هوشمند کارشناسی ارشد
آیرملو بهرام الگویی برای تعیین ارزش چرخه عمر مشتری (CLV) و دسته بندی مشتریان در کلینیک پوست و زیبایی کارشناسی ارشد
سپهریان بهاری نژاد بهزاد ارائه یک مدل برای مقایسه ی رفتار دینامیکی سامانه های انرژی خورشیدی حرارتی و فتوولتائیک کارشناسی ارشد
پیرهادی پیام ارایه مدل هیبرید سیستم پیشنهاد دهنده در بانک تجارت کارشناسی ارشد
نورصالحی پیام استفاده از روش داده کاوی برای بخش بندی، استفاده از قواعد انجمنی و تدوین استراتژی های فروش در صنعت آموزشی تخصصی کارشناسی ارشد
جمشیدی پویان بسط مدل مدیریت کیفیت در زنجیره تأمین تولید (مطالعه موردی: ایران خودرو) کارشناسی ارشد
دانش زند جعفر بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد سازمان کارشناسی ارشد
جمشیدی فارسانی حسین تشخیص گفتار برای گزارش دهی حرفه‌ای و ثبت داده‌ها کارشناسی ارشد
محمدلو حمید ارائه مدلی جهت شناخت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران و تحلیل نتایج با روش شناختی فازی کارشناسی ارشد
جباری راضیه ارائه چارچوبی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کارشناسی ارشد
بابازاده رضا طراحی شبکه زنجیره تامین سوخت زیستی مایع از گیاه جاتروفا در ایران در شرایط عدم قطعیت
تنها امینلویی رضا ارائه مدل برنامه ریزی تولید سلسله مراتبی با رویکرد فازی (مطالعه موردی در برنامه ریزی بهینه تولید انرژی ) کارشناسی ارشد
یزدان پرست رضا Modeling and Balancing Human Resource and Equipment in an Emergency Department by Considering Resilience Engineering and Decision-Making Style کارشناسی ارشد
جعفری مرندی روح اله خوشه بندی صفحات وب سایت با استفاده از داده های محتوایی، ساختاری و بازدید کارشناسی ارشد
قربانیان روزبه بکارگیری قیمت گذاری دینامیک برای تولید کننده با تقاضای غیرقطعی کارشناسی ارشد
خالقی روشنک ارائه مدلی برای طراحی و توسعه یک سیستم پیشنهاددهنده محصول بر مبنای بخش بندی مشتریان و با بهره گیری از تکنیکهای داده کاوی کارشناسی ارشد
فرض پور ماچیانی زهرا برنامه¬ریزی خرید و تخصیص سفارشات در حوزه¬ی بهداشت ودرمان با حفظ شاخص صلاحیت سبز کارشناسی ارشد
پورولی مقدم سارا توسعه محصول پایدار مبتنی بر ابزار QFD و MCDM فازی کارشناسی ارشد
مهدی خواه سارا سادات ارزیابی عملکرد و پیشنهاد یک مدل جامع برای انواع گوناگونی از فرایند ها در حوزه زنجیره تامین خدماتی کارشناسی ارشد
شفیعی سپیده طراحی سیستم خبره برای شناسایی و اولویت بندی آلودگی های آب در زنجیره تأمین سبز کارشناسی ارشد
حسنی فرمند سید امیر هومن بررسی عملکرد یکپارچه HSE-IMS در شرکت های طراحی و ساخت نیروگاه با استفاده از روش های تحلیل چندگانه و آمار فازی کارشناسی ارشد
سیدین اردبیلی سید محسن بررسی و تعیین خصیصه های موثر بر بقای مشتریان در سازمان های خدماتی با رویکرد CRM تحلیلی و به کارگیری کارشناسی ارشد
بهرامی مبرا سعید بررسی میزان تحقیق و توسعه در صنایع کوچک و ارائه راهکارهای توسعه آن کارشناسی ارشد
صفری سعید بررسی عوامل مؤثر بر گرایش به خرید اینترنتی و ارزیابی رضایت مشتری بعد از خرید در ایران کارشناسی ارشد
عبدالحسین زاده سعید مدل‌سازی و بررسی مدیریت ارتباط با مشتری و مهندسی برگشت‌پذیری: مطالعه موردی در صنعت تولید لوازم‌خانگی کارشناسی ارشد
نظری شیر کوهی سلمان تأثیر بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت ارتباط با تامین کننده بر توسعه محصول جدید و عملکرد سازمان
داورزنی سمانه فرآیند کشف دانش از تحلیل داده های بیماران قلبی تحت PCI با استفاده از تکنیک خوشه بندی کارشناسی ارشد
فرامرزی اوغانی سهراب ارزیابی قابلیت دسترسی و طراحی کشسان سیستم کنترل حمل و نقل ریلی و زیرسیستم های آن کارشناسی ارشد
فرهود سهند بخش بندی بازار خودرو سدان کشور ایران برای توسعه مشتری-محور محصول جدید کارشناسی ارشد
فرهمند صدر شبنم An Integrated Algorithm for Evaluating Bank Branches Efficiency considering Trust, Customer Relatinship Management, and Integrated Resilience Engineering in a Large Private Bank کارشناسی ارشد
احمدی شیدا شناسایی و اولویت بندی عوامل بحرانی در استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر اساس رویکرد تصمیم گیری چندمعیاره FUZZY AHP کارشناسی ارشد
خدابنده شکیبا ارائه چارچوبی برای قیمت گذاری بر اساس ارزش زمان عمر مشتری (CLV) کارشناسی ارشد
پاشاپور شیما شبیه سازی و بهینه سازی فعالیت های کارگاهی با در نظر گرفتن فاکتورهای کاری و فکری-ذهنی کارشناسی ارشد
خدادادی شهرام بررسی ارتباط بین سبکهای مقابله ای، نشخوار فکری و روش حل مسأله با میزان علائم افسردگی دانشجویان کارشناسی ارشد
باقری مرنی شیوا کاربرد روشهای داده کاوی در سیستم سلامت و درمان ایران جهت پیش بینی بستری شدن بیماران دیالیزی کارشناسی ارشد
ممبینی صابر تاثیر سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری و هوشتجاری بر موفقیت بانکداری الکترونیک کارشناسی ارشد
جلیلی کلهری عباس بررسی تأثیر آموزش خودکارآمدی بر کاهش تعارض زناشویی زوجهای جوان شهر تهران کارشناسی ارشد
درخشانی علی بررسی و تعیین عوامل موثر بر ریزش مشتریان در سازمانهای خدماتی با استفاده از تکنیکهای داده کاوی کارشناسی ارشد
کامرانی علی بررسی زیرساخت های ضروری برای استقرار نظام یادگیری کارآمد الکترونیکی در آموزش و پرورش شهر تهران کارشناسی ارشد
مهدوی مزده علی بررسی و ارزیابی سیستم مدیریت دانش در شرکت بیمه ایران کارشناسی ارشد
ناطقی علیرضا بررسی عوامل موثر بر مشارکت اعضاء( سهامداران) در اداره موثر شرکت های تعاونی مصرف کارمندی استان تهران کارشناسی ارشد
سرلک فاطمه جانمایی برج خورشیدی زاویه دار در یک کشور کارشناسی ارشد
سلیمانی امیری فاطمه ارزیابی بلوغ IT و ارائه راهکارهای بهبود در صنعت برق ایران کارشناسی ارشد
شاپوری فاطمه ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمان ها با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره کارشناسی ارشد
گلپایگانی فرشته طراحی شبکه زنجیره تأمین پیوند اعضای بدن با ترکیب مدل‌های ریاضی و شبیه‌سازی کامپیوتری کارشناسی ارشد
میرمحمدی کبری سادات ارائه چهارچوبی جهت ارتقای پذیرش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در مراکز بهداشت و درمان کارشناسی ارشد
تقوی فر لیلا ارائه چارچوبی برای اندازه گیری و مقایسه رضایت کاربران از وب سایت های بانکداری اینترنتی کارشناسی ارشد
آقاجانی مجتبی محاسبه تعداد کانبان در سیستم تولید سلولی با استفاده از الگوریتم های فرا ابتکاری کارشناسی ارشد
مرادنژادی محسن بهبود شاخص های عملکردی بیمارستان ها در شرایط بحرانی با استفاده از شبیه سازی کارشناسی ارشد
شیخ علیشاهی محمد A dynamic hierarchical Approach for Maintenance Planning Considering Combinatorial Machine Dependencies and Human Factors
موسوی قرا محمد توسعه مدلی برای رفتار رویگردانی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل معادلات ساختاری کارشناسی ارشد
صباغی محمدامین ارائه ی مدلی برای ارزیابی و انتخاب تأمین کنندگان در یک زنجیره ی تأمین سبز کارشناسی ارشد
دوراندیش یزدی محمد امین مدل سازی عوامل کلیدی موفقیت پروژه از منظر ذی‌نفعان مختلف با درنظر گرفتن تیپ شخصیتی و منابع موجود کارشناسی ارشد
مصدق محمد جواد ارائه مدلی جهت تعیین عوامل موثر بر قفل (Lock) شدن مشتری در محیط Online در شرکتهای B2C کارشناسی ارشد
بهشتی محمدرضا داده کاوی در تشخیص ضایعات سرطانی در مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشت و درمان کارشناسی ارشد
صفری واریانی محمدرضا آنالیز ریزش مشتریان و ارایه مدل پیش بینی در فروشگاه ورزشی برند کارشناسی ارشد
نصراللهی محمدرضا مکان یابی نیروگاههای بادی با استفاده از روشهای تحلیل چند گانه کارشناسی ارشد
هوشمند زاده محمدرضا Develop and Analyzing a Framework for ITIL implementation CSF’s in Banking industry with system Dynamics Approach کارشناسی ارشد
رحیمی محمد علی طراحی پایگاه داده‌ معادن روباز ایران کارشناسی ارشد
عاقلی نژاد محمد محسن طراحی برای ایمنی بر اساس مدل های رفتاری برای شناسایی و تجزیه و تحلیل وضعیت کاری کارشناسی ارشد
مهران گهر مرضیه تاثیر سرمایه گذاری های فناوری اطلاعات بر عملکرد بانک پارسیان کارشناسی ارشد
میرزایی مریم طراحی ساختاری وفرآیندی جهت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) دریکی از بانکهای دولتی ایران کارشناسی ارشد
میرزایی مریم طراحی ساختار ی و فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از بانکهای دولتی در ایران کارشناسی ارشد
نعمتی پور مریم بکارگیری متدلوژی مبتنی بر تئوری محدودیت ها جهت شناسایی، مدیریت و رفع محدودیت های موجود در زنجیره تامین بیمارستانی کارشناسی ارشد
ملبوس باف اصفهانی مژده بررسی جایگاه و نقش شبکه های اجتماعی مجازی در مدیریت ارتباط با مشتری در ایران کارشناسی ارشد
موجزی زرندی مصطفی بهبود عملکرد زنجیره تامین مواد غذایی و فاسد شدنی با استفاده از تکنولوژی ردیابی و پیگیری کارشناسی ارشد
ولی زاده مصطفی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک با استفاده از روش هوشمند کارشناسی ارشد
سپاهی معصومه ارائه چارچوبی برای پیش بینی ارزش چرخه عمر مشتریان کارشناسی ارشد
دامن افشان میلاد بهینه سازی بازاریابی با رویکرد روش های تلفیقی داده کاوی کارشناسی ارشد
محمودی منصور سیاست های کنترل موجودی در زنجیره تأمین سه سطحی با وجود زمان های تحویل احتمالی کارشناسی ارشد
ابراهیمی مهدی تأثیر مکانیزم‌های سیستم‌های خوشنامی آنلاین در ایجاد اعتماد و رضایت مشتریان با در نظر گرفتن عامل فرهنگ کارشناسی ارشد
حسینی مهدی ارائه چارچوبی برای ارزیابی ریسک عملیاتی بر اساس استاندارد بازل 2 و با استفاده از تکنیکهای داده کاوی کارشناسی ارشد
حکیمی اصل مهدی ارایه روشی برای رتبه‌بندی و انتخاب تامین‌کنندگان پایدار برای محصولات با فناوری بالا در شرایط عدم قطعیت کارشناسی ارشد
دستجردی املشی مهدیه ارائه چارچوبی برای بررسی پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بخش سلامت کارشناسی ارشد
خسروی مهسا تشخیص سرطان سینه با استفاده از تکنیک‌های داده کاوی کارشناسی ارشد
معرب نازنین بررسی تاثیرات پیاده‌سازی سیستم ERP بر روی بهره‌وری سازمان کارشناسی ارشد
فروغی ناهید مدلسازی خطاهای انسانی عابرین و رانندگان در جهت بکارگیری چراغ هوشمند و کاهش تصادفات کارشناسی ارشد
آل علی نسترن طراحی مدلی برای تقسیم بندی بازار انرژی های تجدیدپذیر با استفاده از رویکرد روش های فازی در کشورهای توسعه یافته کارشناسی ارشد
دستورنیکو نیکا طراحی روش کاربردی برای تجزیه و تحلیل آماری سیستم های اندازه گیری بسیار دقیق کارشناسی ارشد
شادمهری نیکتا شناسایی شاخص های موثر در ارزیابی وب سایت بانکی نمونه مورد مطالعه :وب سایت بانک ملت کارشناسی ارشد
محمدی نیلوفر بررسی رابطه سیستم های بازداری – فعال سازی رفتاری با سبک های مقابله با استرس در دو گروه افراد با سابقه مصرف و بدون سابقه مصرف مواد مخدر کارشناسی ارشد
یوسفی نیلوفر ارائه چارچوبی برای ارزیابی ریسک اعتباری بر اساس استاندارد بازل 2 و با استفاده از تکنیکهای داده کاوی : مورد مطالعه یک بانک ایرانی کارشناسی ارشد
سلمان زاده میدانی نوید بهینه‌سازی هم‌زمان شاخص‌های مهندسی برگشت‌پذیری و اقتصادی در واحد صنعتی نورد آلومینیوم کارشناسی ارشد
مجیر نوید طراحی و پیاده سازی یک سیستم هوشمند جهت اولویت بندی سرمایه گذاری های مکمل فناوری اطلاعات در بنگاه ها کارشناسی ارشد
مشکی هانیه مدیریت ریسک پروژه های فناوری اطلاعات(با تمرکز بر شناخت و ارزیابی فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری در ایران) کارشناسی ارشد
میراحمد هومن بررسی تاثیر ادعاهای سلامتی مواد غذایی بر رفتار خرید مصرف کننده تحصیل کرده مرفه ایرانی کارشناسی ارشد
فرزانه وحیده تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد DGها(نیروگاههای تولید پراکنده برق) کارشناسی ارشد
نام درس
 
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
استراتژیها و فنون مشتری محوری در وب 8109219 3 42 هرهفته شنبه (17:00 - 19:15) 1396/03/29(13:30 - 15:30) ترم دوم 1395
سمینار 8109041 2 42 هرهفته شنبه (15:00 - 17:15) 1395/10/23(13:30 - 16:30) ترم اول 1395
نمایش 2 نتیجه