دروس ارائه شده - indeng- دانشکده مهندسی صنایع
فهرست دروس ارائه شده
مجموع نتایج: 207
دانشکدهها:
تمام
کاربران اداره کل حراست دانشگاه
کاربران معاونت برنامه ریزی دانشگاه
09
پردیس بین المللی ارس
عمومی
دانشکده گردشگری
دانشکده حکمرانی
دانشکده تجارت و بازرگانی
پردیس البرز
پردیس بین المللی خلیج فارس قشم
دانشکده خانواده
دانشکدگان فارابی
مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی
مرکز آموزشهای الکترونیکی
پردیس بین المللی کیش
دانشکده علوم اجتماعی
مرکز آموزشی و پژوهشی زیست مواد
دانشکده الهیات و معارف اسلامی
دانشکدگان مدیریت
دانشکده اقتصاد
دانشکده علوم ورزشی و تندرستی
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی
دانشکده معارف و اندیشه اسلامی
مرکز تحقیقات بین المللی بیابان
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
دانشکده جغرافیا
علوم اطلاعات و دانش شناسی(غیرفعال)
دانشکدگان علوم
موسسه ژئوفیزیک
موسسه علوم و فنون هستهای(غیرفعال)
مرکز تحقیقات بیوشیمی-بیوفیزیک
دانشکده مطالعات جهان
دانشکده کارآفرینی
دانشکده منابع طبیعی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی
دانشکدگان ابوریحان
دانشکده دامپزشکی
موسسه منطقه ای آموزش عالی آب
کاربران معاونت آموزشی دانشگاه
دانشکده محیط زیست
دانشکدگان هنرهای زیبا
دانشکده 97
دوره شبانه قدیم
مهمان تکدرس در دانشگاه
دانشکده ادبیات و علوم انسانی
نیمسال:
مقطع:
تاریخ بهروزرسانی: 1403/5/21
نام درس | استاد | دانشکده/پژوهشکده | واحد | زمان ارائه درس | نوع | مقطع | نیمسال |
---|---|---|---|---|---|---|---|
رویکردهای فلسفی پژوهش | خسرو باقری نوعپرست | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 13:00-15:00 | تخصصی | دکتری | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
روش های آماری چند متغیری | زهرا نقش | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 08:00-10:00 | تخصصی | دکتری | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
مکتب های فلسفی و آراء تربیتی 1 | خسرو باقری نوعپرست | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 08:00-10:00 | اصلی | دکتری | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
روش های تحقیق کیفی - فلسفی | خسرو باقری نوعپرست | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 3 | هرهفته, 08:00-10:00 | تخصصی | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
آموزه های تربیتی آیات قرآن | خسرو باقری نوعپرست | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 08:00-10:00 | پایه | کارشناسی | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
نظریه پردازی در روان شناسی | خسرو باقری نوعپرست | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 13:00-15:00 | تخصصی | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
تبیین رویکردهای تربیتی کنشگران ایرانی | شهین ایروانی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 10:00-12:00 | اختیاری | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
تاریخ اندیشه ها و جریان های تربیتی غرب | شهین ایروانی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 13:00-15:00 | تخصصی | دکتری | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
سنجش و اندازه گیری | زهرا هوشیاری | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 13:00-15:00 | تخصصی | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
ارزشیابی آموزشی | زهرا هوشیاری | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 15:00-17:00 | اصلی | کارشناسی | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
ارزیابی عصب روان شناختی | زهرا هوشیاری | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 08:00-10:00 | تخصصی | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
ارزشیابی اثر بخشی آموزش | میترا عزتی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 15:00-17:00 | تخصصی | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
نظارت و ارزشیابی | میترا عزتی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 13:00-15:00 | اختیاری | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
آمار کاربردی در مدیریت آموزشی- توصیفی | جواد پورکریمی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 15:00-17:00 | پایه | کارشناسی | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
روش های تحقیق کمی و روش های آماری | جواد پورکریمی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 08:00-10:00 | اختیاری | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
آمار استنباطی در آموزش عالی | جواد پورکریمی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 13:00-15:00 | اختیاری | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
تجزیه و تحلیل سیستم های آموزشی | جواد پورکریمی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 17:00-19:00 | اختیاری | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
روش ها ی تحقیق کیفی | جواد پورکریمی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 17:00-19:00 | تخصصی | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
روان شناسی یادگیری و انگیزش | منصوره حاج حسینی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 13:00-15:00 | تخصصی | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
روان شناسی یادگیری و انگیزش | منصوره حاج حسینی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 13:00-15:00 | تخصصی | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
روان شناسی یادگیری و آموزش | منصوره حاج حسینی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 08:00-10:00 | تخصصی | دکتری | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
درمان های تسکینی و مقابله با سوگ | منیژه فیروزی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 10:00-12:00 | تخصصی | دکتری | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
فناوری اطلاعات در روان شناسی | منیژه فیروزی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 15:00-17:00 | پایه | کارشناسی | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
روان شناسی تحولی 1 | منیژه فیروزی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 10:00-12:00 | پایه | کارشناسی | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
بهداشت و تغذیه مادر و کودک | سوگند قاسم زاده | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 13:00-15:00 | تخصصی | کارشناسی | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
کاربرد بازی در مشاوره | سوگند قاسم زاده | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 10:00-12:00 | اختیاری | کارشناسی | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
نظریه های مشاوره و روان درمانی | اعظم نوفرستی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 13:00-15:00 | تخصصی | کارشناسی | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
درمان های شناختی - رفتاری | اعظم نوفرستی | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 10:00-12:00 | اختیاری | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
نظریه ها و روش های مشاوره و روان درمانی | محمدحسن آسایش | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 08:00-10:00 | اصلی | کارشناسی ارشد | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |
آموزش و مشاوره پیش از ازدواج | محمدحسن آسایش | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | 2 | هرهفته, 13:00-15:00 | تخصصی | کارشناسی | نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1403 |