مدارک موردنیاز جهت ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص در سامانه بهستان - indeng- دانشکده مهندسی صنایع
1- دانشجو ملزم به ثبت درخواست خود به صورت مشروح و دقیق و مشخص کردن نیم سال تحصیلی مورد نظر میباشد.
2- تکمیل بخش نظر شورای آموزشی دانشکده / معاون محترم آموزشی دانشکده، در کاربرگ کمیسیون بررسی موارد خاص، توسط آموزش واحد به صورت مشروح و با ذکر جزئیات دقیق درخواست دانشجو و نیز درج تاریخ برگزاری شورای مذکور الزامی بوده و واحد مربوطه موظف است نظر موافق / مخالف خود را به صراحت در کلیه درخواستها اعلام نماید.
لازم به ذکر است مجوز ادامه تحصیل و سنوات تحصیلی بر اساس نیم سال تحصیلی درخواستی دانشجو صادر میگردد و قابل تغییر نیست، لذا معاونین محترم آموزشی در نظر داشته باشند در صورت موافقت و ارسال مجوز از آموزش کل دانشگاه، و شرکت دانشجو در کلاسها، گواهیهای شرکت در کلاس را صادر فرمایند.
3- در کلیه درخواستهایی که بر اساس مدارک پزشکی به کمیسیون موارد خاص ارجاع میگردد. ارائه مدارک پزشکی دانشجو الزامی میباشد