عباس کرامتی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/24

عباس کرامتی

دانشکدگان ‌فنی / دانشکده مهندسی‌ صنایع‌

رساله های دکتری

  1. توسعه مدل مفهومی تاثیر آمادگی دولت الکترونیک بر رابطه نگرش ذینفعان و موفقیت دولت الکترونیک
    ایمان به منش 1402
  2. بهینه سازی همزمان طراحی شبکه و برنامه ریزی تدارکات در زنجیره تامین یکپارچه سوخت های زیستی نسل دوم و پالایشگاه های نفت
    رضا یزدان پرست 1401
  3. رتبه بندی کامل در تحلیل پوششی داده های شبکه ای
    سجاد اکبری 1398
  4. توسعه مدل کمی سازی برگشت پذیری در تولید ابری مبتنی بر معماری سرویس گرا
    محمدرضا نامجو 1397
  5. مدلی برای پایش و تحلیل روند تولید ملی علم با رویکرد هوش تجاری
    وحید خطیبی 1396
  6. ارایه رویکرد برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات در سیستم های تولید پیشرفته با درج وابستگی ترکیبی ماشین آلات و خطای انسانی
    محمد شیخ علیشاهی 1396
  7. توسعه مدلی برای مدیریت بازگشت پذیری سازمانی در رویا رویی با تغییرات مختل کننده
    یاسمن معبودیان 1396
  8. ارائه مدل ریاضی در زنجیره تامین و تولید سیز با هدف کاهش مخاطرات زیست محیطی با تاکید بر آلودگی های آب در صنعت نفت و پتروشیمی استان تهران
    ابوالفضل روحانی 1396
  9. تاثیر بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت ارتباط با تامین کننده بر توسعه محصول جدید و عملکرد سازمانی
    سلمان نظری شیرکوهی 1396
  10. طراحی شبکه زنجیره تامین سوخت زیستی مایع از گیاه جاتروفا در ایران در شرایط عدم قطعیت
    رضا بابازاده 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. رضایت سنحی کاربران وب سایت شرکت توانیر با استفاده از کیو اف دی و اف ام ای ا
    سیده ارتمیس حسینی 1402
  2. تعیین و الویت بندی ماژولهای مناسب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در یکی از بانکهای دولتی ایران
    راحیل محمدی 1402
  3. ارزیابی بلوغ ای تی وارایه راهکارهای بهبود در صنعت برق ایران
    فاطمه سلیمانی امیری 1402
  4. تاثیر سرمایه گذاری فناوری
    مرضیه مهران گهر 1402
  5. ارایه چارچوبی برای پیش بینی ارزش چرخه عمر
    معصومه سپاهی 1402
  6. بررسی عملکرد یکپارچه hse-mis شرکتهای طراحی وساخت نیروگاه با استفاده از روش های تحلیل جند گانه وآمار فازی
    سیدامیرهومن حسنی فرمند 1402
  7. بهینه سازی بازرسی فرایند تولید و انطباق محصولات به کمک روشهای ابتکاری
    الناز اسداللهی یزدی 1402
  8. پیاده سازی سیستم پیشنهادگر هیبریدی در بانک تجارت
    پیام پیرهادی 1402
  9. پیش بینی جریان زمانی پروژه با استفاده از هوش محاسباتی
    محسن جاودان پور 1402
  10. بهینه سازی همزمان شاخص های مهندسی برگشت پذیری و اقتصادی در واحد صنعتی نورد الومینیوم
    نوید سلمان زاده میدانی 1402
  11. توسعه محصول پایدار مبتنی بر ابزارQFDوMCDM فازی
    سارا پورولی مقدم هومونلو 1402
  12. اریابی قابلیت دسترسی و طراحی کشسان سیستم کنترلی حمل و نقل ریلی و زیر سیستم های آن
    سهراب فرامرزی اوغانی 1402
  13. اولویت بندی عوامل شکست پیاده سازی مدیریت دانش با استفاده از روش ANP
    محمدحسین عالم 1402
  14. تشخیص گفتار برای گزارش دهی دهی حرفه ای و ثبت داد ها
    حسین جمشیدی فارسانی 1402
  15. توسعه شاخص دورن زا در حل مسائل بهینه سازی چند هدفه محدودیت دار به کمک مدل های جانشین: مبتنی بر روش بیشینه بهبود مورد انتظار
    مصطفی عاملی 1402
  16. توسعه مدلی برای رفتار رویگردانی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل معادلات ساختاری
    سیدمحمد موسوی قرا 1402
  17. مدلسازی و بالانس منابع انسانی و تجهیزات با در نظر گرفتن مهندسی برگشت پذیری و سبک تصمیم گیری در یک اورژانس درمانی بزرگ
    رضا یزدان پرست 1402
  18. خوشه بندی صفحات وب سایت با استفاده از داده های محتوایی، ساختاری و بازدید
    روح اله جعفری مرندی 1402
  19. بکارگیری قیمت گذاری دینامیک برای تولید کننده با تقاضای غیر قطعی
    روزبه قربانیان 1402
  20. بهینه سازی مساله طراحی
    بیتا مرادی 1402
  21. ارزیابی و کاهش خطای انسانی و سازمانی بر اساس فاکتورهای شناختی ، فکری - ذهنی و ماکروارگونومی در صنعت خودروسازی
    راضیه صالحی مبارکه 1402
  22. ارائه مدلی برای سفارشی سازی محصول در یک سیستم تولید یکپارچه مبتنی بر کامپیوتر
    مرضیه باصری 1402
  23. ارایه مدلی حهت شناخت عوامل تاثیر گذار بر÷ذیرش بانکداری اینترنتی در ایران وتحویل نتایح با روش شناختی فازی
    حمید محمدلو 1401
  24. بررسی میزان تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش و مهندسی مقاومت پذیری بر رضایت و جلب مشتری در صنعت لوازم خانگی ال جی
    مهسا میرزائی 1401
  25. بررسی مدل های به کارگیری تکنیک داده کاوی در شناسایی،بخش بندی و تحلیل رفتار مشتریان خدمات الکترونیک و ارائه مدل عملیاتی جهت پیاده سازی آن
    الهه اکبری 1401
  26. طراحی شبکه های حمل و نقل چندحالته بازگشت پذیر
    ندا پوررضا 1401
  27. هماهنگی تصمیمات دوباره پرسازی در زنجیره تامین معکوس با استفاده از قرارداد و با در نظر گرفتن نقش دولت
    امین جعفری 1401
  28. ارزیابی عملکرد ERP بر سازمان با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره
    مهرداد عباس زاده 1401
  29. محاسبه تعداد کانبان در سیستم تولید سلولی با استفاده از الگوریتم های فرا ابتکاری
    مجتبی اقاجانی 1401
  30. ارائه چهارچوب سلسله مراتبی جهت برنامه ریزی لجستیک امداد در شرایط اضطرار
    زهرا روستایی 1398
  31. بررسی میزان تحقیق و توسعه در صنایع کوچک و ارائه راهکارهای توسعه آن
    سعید بهرامی مبرا 1397
  32. فرآیند کشف دانش از تحلیل داده های قلبی و عروقی با استفاده از تکنیک خوشه بندی
    سمانه داورزنی 1397
  33. مدلسازی خطاهای انسانی عابرین و رانندگان در جهت بکارگیری چراغ هوشمند و کاهش تصادفات
    ناهید فروغی 1397
  34. ارائه مدل یکپارچه برای ارزیابی کارایی شعب بانک ها با در نظر گرفتن رضایت مندی و اعتماد مشتری و مهندسی مقاومت پذیری
    شبنم فرهمندصدر 1397
  35. توسعه شاخص های پس نگر برای موفقیت پروژه
    امیر حیدرنیاکلاتی 1397
  36. طراحی برای ایمنی بر اساس مدل های رفتاری برای شناسایی و تجزیه و تحلیل وضعیت کاری
    محمدمحسن عاقلی نژاد 1397
  37. حل مسئله مکان یابی تسهیلات چند هدفه در شبکه های توزیع زنجیره های تامین با در نظر گرفتن معیارهای زیست محیطی
    اولدوز عباسی 1397
  38. ارایه روشی برای رتبه بندی و انتخاب تامین کنندگان پایدار برای محصولات با فناوری بالا در شرایط عدم قطعیت
    مهدی حکیمی اصل 1397
  39. ارائه چهارچوبی برای بررسی پذیریش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بخش سلامت
    مهدیه دستجردی املشی 1397
  40. ارائه مدل استوار برای طراحی شبکه زنجیره تامین حلقه بسته تحت عدم قطعیت
    اسرافیل احسانی حاجی خواجه لو 1397
  41. مدلسازی تقاضای برق به منظور کاهش تلفات در راستای توسعه پایدار
    عباس بایروند 1397
  42. چارچوبی مبتنی بر روش تصمیم گیری چندمعیاره MCDM برای ارزیابی آمادگی سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در بخش سلامت
    درنا جاذبی مقدم 1397
  43. چارچوبی مبتنی بر تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره جهت بررسی عوامل موثر بر پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت پخش دارو
    نوشین سادات ابطحی نجف ابادی 1397
  44. ارزیابی راهکارهای مدیریت دانش در زنجیره تامین بر مبنای معیارهای عملکرد مشتری گرایی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری و فرآیند تحلیل شبکه ای
    مهدی غفاری قهرودی 1397
  45. توسعه یک مدل چندهدفه برای طراحی شبکه زنجیره تامین خون در شرایط بحران با در نظر گرفتن تسهیلات دائم و موقت
    محبوبه جعفری 1397
  46. ارائه چهارچوبی برای پذیرش برنامه های بازاریابی اجتماعی توسط مشتریان با تیپهای شخصیتی متفاوت
    یلدا حسینی 1397
  47. ارائه الگوئی برای تعیین ارزش چرخه عمر مشتری و دسته بندی مشتریان
    بهرام آیرملو 1396
  48. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک بر زنجیره تامین
    بهنوش چوبینه 1396
  49. ارائه چارچوب سنجش عملکرد مدیریت خدمت فناوری اطلاعات با مطالعه موردی در صنعت بانکداری ایران
    میلاد نوروزی رهبر 1396
  50. ارائه و تحلیل چارچوب فاکتورهای اساسی موفقیت در پیاده سازی ITIL در صنعت بانکداری مبتنی بر روش پویایی های سیستم
    محمدرضا هوشمندزاده 1396
  51. بررسی تاثیر خودکار آمدی بر کاهش تعارضات زناشویی زوج های جوان شهرتهران
    عباس جلیلی کلهری 1396
  52. بررسی تاثیر استفاده از فن آوری های رسانه های اجتماعی بر عملکرد ارتباط با مشتری
    علیرضا خداقلی 1396
  53. بررسی رابطه سبکهای مقا بله ای ،نشخوارفکری وروش حل مسئله با میزان علائم افسردگی
    شهرام خدادادی 1396
  54. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری و هوش تجاری در موفقیت بانکداری الکترونیک
    صابر ممبینی 1396
  55. مدل سازی و بررسی عملکرد نیروی انسانی با در نظر گرفتن فاکتورهایHSE و ارگونومی و مهندسی برگشت پذیری در یک واحد فرآیندی
    منصور زرین 1396
  56. طراحی شبکه زنجیره تامین پیوند اعضای بدن با ترکیب مدل های ریاضی و شبیه سازی
    فرشته گلپایگانی 1396
  57. مدل سازی پویایی سیستم عوامل کلیدی موفقیت پروژه از منظر ذی نفعان مختلف
    محمدامین دوراندیش یزدی 1396
  58. ارزیابی برخی پارامترهای اقتصادی - اجتماعی در مکان استفاده از انرژی های تجدید پذیر بادی و خورشید
    بهاره امیرشاهی 1396
  59. سیاست های کنترل موجودی در زنجیره تامین سه سطحی با وجود زمان های تحویل احتمالی
    سیدمنصور محمودی 1396
  60. کنترل زمان تحویل به عنوان یک انگیزش برای هماهنگ سازی اندازه سفارش در زنجیره تامین
    الهام زکریائی کرمانی 1396
  61. ارائه چارچوبی جهت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در یک سازمان
    علی اسلامی 1396
  62. مساله ی زمان بندی جریان کارگاهی انعطاف پذیر ایمن
    مرتضی براری میانائی 1396
  63. کاربرد داده کاوی در نگهداری و تعمیرات مبتنی بر شرایط در شرکت نگهداری و تعمیرات صنعت هوایی
    حسن قارون 1396
  64. پیش بینی بیماری های قلبی با استفاده از تکنیک های تلفیقی:داده کاوی -تجزیه و تحلیل چند متغیره
    مونا منتظری چهارده 1396
  65. مهندسی مجدد فرایندهای سازمان در حوزه سلامت با رویکرد مهندسی برگشت پذیری و اهداف کاهش هزینه و افزایش رضایت مشتری در یک بیمارستان بزرگ
    کسری رنجبرایگدری 1396
  66. رابطه سیستم بازداری- فعال سازی رفتار با سبک های مقابله با استرس در دو گروه افراد با و بدون وابستگی به مصرف مواد مخدر
    نیلوفر محمدی 1396
  67. ارائه ی مدلی برای تشخیص سرطان سینه با استفاده از تکنیکهای داده کاوی
    مهسا خسروی 1396
  68. شناسایی و اولویت بندی عوامل بحرانی در استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
    شیدا احمدی 1396
  69. مدلسازی و بررسی مدیریت ارتباط با مشتری و مهندسی برگشت پذیری: مطالعه موردی در صنعت تولید لوازم خانگی
    سعید عبدالحسین زاده 1396
  70. ارایه چارچوبی برای ارزیابی ریسک اعتباری بذاساس استاندارد از تکنیکهای داده کاوی
    نیلوفر یوسفی 1396
  71. ارایه مدلی براطراحی وتوسعه یک سیستم پیشنهاد دهنده محصول
    روشنک خالقی 1396
  72. جانمایی برج خورشیدی زاویه دار در یک کشور
    فاطمه سرلک 1396
  73. ارزیابی عملکرد زنجیره تامین با معیار های چند گانه سنتی و سبز:تر سیم حالت ارمانی -شامل انتخاب تامین کننده ، مسیر یابی و برنامه ریزی موجودی
    آذین مرادی 1396
  74. مدلسازی توسعه خدمات جدید با استفاده از مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و برنامه ریزی در محیط فازی و کاربرد آن در بهداشت و درمان
    آرش آپرناک 1396
  75. ارائه چارچوبی جهت ارتقا پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز بهداشت و درمان
    کبری سادات میرمحمدی ثمرین 1396
  76. ارایه چارچوبی حهت ارزیابی ریسک عملیاتی در بانکداری مبتنی بر استاندارد بازل 2 وبا استفاده از تکنیکهای داده کاوی
    سیدمهدی حسینی 1396
  77. طراحی توسعه پایدار با استفاده از مهندسی سلامت در صنعت نفت
    ملیحه مالکی مقدم 1396
  78. بررسی عوامل موثر بر مشارکت اعضاء (سهامداران) در اداره موثر شرکت های تعاونی مصرف کارمندی استان تهران
    علی رضا ناطقی 1396
  79. طراحی مدلی برای تقسیم بندی بازار مصرف کنندگان انرژی های تجدیدنظر در استان تهران و استان دیگر
    نسترن آل علی 1396
  80. شبیه سازی و بهینه سازی سیستم اطلاعاتی با در نظر گرفتن رویکرد مهندسی برگشت پذیری در فرایندهای کسب و کارهای اینترنتی در فروشگاه الکترونیکی
    افروز حجتی 1396
  81. بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید اینترنتی و ارزیابی رضایت مشتری بعد از خرید آنلاین در ایران
    سعید صفری 1396
  82. شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی در مراکز درمانی و ارائه چارچوب پیاده سازی آن به منظور بهبود عملکرد
    سمانه سیارثابت فومنی 1396
  83. طراحی مدل سیستم یکپارچه اطلاعاتی برای انتخاب تامین کنندگان و تعیین تسهیلات صنعتی درزنجیره تامین با استفاده ازشبیه سازی و الگوریتم ژنتیک
    افشین کریمی 1396
  84. بهینه سازی چند هدفه مساله زمانبندی اتاق عمل با در نظر گرفتن سبک های تصمیم گیری دینامیک به همراه مورد مطالعاتی در یک بیمارستان بزرگ
    مهدی حمید 1396
  85. به کار گیری متدلوژی مبتنی بر تئوری محدودیتها جهت شناسایی ،مدیریت و رفع محدودیتهای موجود در زنجیره تامین بیمارستانی
    مریم نعمتی پور 1396
  86. بررسی وتعیین عوامل موثر بر ریزش مشتریان در شرکتهای خدماتی با استفاده از تکنیکهای داده کاوی
    علی درخشانی 1396
  87. ارایه چارچوبی برای قیمت گذاری بر اساس ارزش طول عمر مشتری
    شکیبا خدابنده 1396
  88. بررسی و ارزیابی سیستم مدیریت دانش
    علی مهدوی مزده 1396
  89. آنالیز ریزش مشتریان و ارائه مدل پیش بینی در فروشگاه ورزشی برند
    محمدرضا صفری واریانی 1396
  90. ارزیابی تفکرسیستمی در دانش آموزان
    معصومه خندان 1396
  91. بررسی زیر ساخت های ضروری برای استقرار نظام یادگیری کارامد الکترونیکی درآموزش وپرورش شهر تهران
    علی کامرانی کنفی 1396
  92. مدیریت ریسک پروژه های فن آوری اطلاعات
    هانیه مشکی 1396
  93. طراجی وپیاده سازی......
    نوید مجیر 1396
  94. رتبه بندی مدلهای ....
    بهداد بنان 1396
  95. ارایه مدلی برای ارزیابی تاثیر بلوغ فن آوری اطلاعات بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن بلوغ رابطه ای
    ایمان به منش 1396
  96. ارزیابی قابلیت پیاده سازی وتعین الگویی برای مدیریت دانش برای ایجاد خبرگس
    احمد تابنده 1396
  97. طراحی ساختاری وفرایندی جهت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
    مریم میرزایی تشنیزی 1396
  98. تاثیر مکانیزمهای سیستمهای خوشنامی آنلاین درایجاد اعتماد ورضایت مشتریانبادر نظر گرفتن عامل فرهنگ
    مهدی ابراهیمی 1396
  99. ساخت ابزار استاندارد سنجش فرایند یادگیری زدایی در سازمان
    ارشیا خدایی 1396
  100. استفاده از روش داده کاوی برای بخش بندی استفاده از قواعد انجمنی وتدوین استراتزیهای فروش در صنعت اموزش تخصصی
    پیام نورصالحی 1396
  101. تاثیر فناوریاطلاعات...
    وحیده فرزانه کرد 1396
  102. ارزیابی عملکرد و پیشنهاد یک مدل جامع برای انواع گوناگونی از فرآیندها در حوزه زنجیره تامین خدماتی
    سارا سادات مهدی خواه 1396
  103. کاربرد روشهای داده کاوی در سیستم سلامت و درمان ایران جهت پیش بینی بستری شدن بیماران دیالیزی
    شیوا باقری مرنی 1396
  104. ارزیابی عملکرد تکنولوژی اطلاعات در سازمانها با استفاده از روش تجزیه و تحلیل شبکه ای (ANP)
    آزاده نادری 1396
  105. ارائه مدلی برای طراحی زنجیره تامین با در نظر گرفتن هزینه کیفیت
    امیراحمد نخعی 1396
  106. بهبود عملکرد زنجیره تامین مواد غذایی و فاسد شدنی با استفاده از تکنولوژی ردیابی و پیگیری
    مصطفی موجزی زرندی 1396
  107. شبیه سازی وبهینه سازی واحدهای گاراگاهی
    شیما پاشاپورعلی نظری 1396
  108. طراحی یک سیستم پشتیبانی تصمیم گیری چند شاخصه بر اساس تکنیک های داده کاوی برای تشخیص بیماری های قلبی
    ابولفضل عربخانی 1396
  109. طراحی روش کاربردی برای تجزیه و تحلیل آماری سیستم های اندازه گیری بسیار دقیق
    نیکا دستورنیکو 1396
  110. ارائه مدلی برای ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان در یک زنجیره تامین سبز
    محمدامین صباغی 1396
  111. ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمان ها با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره
    فاطمه شاپوری 1396
  112. بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد سازمان
    جعفر دانش زند 1396
  113. بخش بندی بازار خودروسازان کشور ایران برای توسعه مشتری محور محصول جدید
    سهند فرهود 1396
  114. بهبود شاخص های عملکردی بیمارستان ها در شرایط بحرانی با استفاده از شبیه سازی
    محسن مرادنژادی 1396
  115. بررسی تاثیر مراکز هزینه در زنجیره تامین بر شاخص های سودآوری صنایع لوازم خانگی
    محمدهادی سیاح منش 1396
  116. تاثیر ادعاهای مبنی بر سلامت مواد غذایی بر روی رفتار خرید مصرف کننده مرفه تحصیل کرده ایرانی
    هومن میراحمد 1396
  117. تاثیر داده کاوی بر عملکرد مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشت و درمان
    سیدمحمدرضا بهشتی 1396
  118. طراحی سیستم های خبره برای شناسایی و اولویت بندی انواع آلودگی اب در زنجیره تامین سبز
    سپیده شفیعی 1396
  119. مدیریت و تخصیص خرید مواد با سطوح کیفییتی متفاوت در شرایط اختلال
    امین مهرابی نژاد 1396
  120. برنامه ریزی خرید و تخصیص سفارشات در حوزه بهداش ودرمان باحفظ شاخص صلاحیت سبز
    زهرا فرض پور ماچیانی 1396
  121. تعیین عوامل بحرانی موفقیت با استفاده از روش هوشمند
    مصطفی ولی زاده 1396